Fitnes Club Szczecin

Opisy zajęć

Brazylijskie pośladki

Ćwiczenia ukierunkowane na wyrzeźbienie pięknej pupy, poprzedzone ciekawą, aerobową rozgrzewką. Zgrabne pośladki to marzenie wielu kobiet -możesz je spełnić regularnie uczestnicząc w tych zajęciach . Zajęcia dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Pozwól sobie na chwilę przyjemności by wyglądać bosko od tyłu!!! :)

TRENING OBWODOWY

Jest to kompleksowy trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami, dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe. W tego rodzaju treningu wykorzystywany jest różnorodny sprzęt sportowy m.in. hantle, piłki, stepy czy skakanka. Trening obwodowy to intensywny wysiłek zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych, ale przede wszystkim to świetna zabawa dla każdej z Pań oraz Panów.

TABATA

Intensywny trening interwałowy, w którym czas przeznaczony na wysiłek przeplatany jest krótkimi przerwami wypoczynkowymi, dając maksymalne efekty w spalaniu tłuszczu i oszczędzaniu mięśni. Zasada jest prosta ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała.Trening nie zawiera choreografii i jest bardzo intensywny..

FAT BURNER

"Spalacz tłuszczu" jest najbardziej efektywnym treningiem (utrzymujący tętno na poziomie 120 uderzeń na minutę), pozwalającym spalić tkankę tłuszczową. Oparty na nieskomplikowanej choreografii, utrzymany na poziomie  średniej intensywności, będzie idealny dla osób lubiących, ruch, taniec, muzykę, a przy okazji chcących nie tylko zgubić warstwę podskórnego tłuszczyku, ale i poprawić swoją wydolność i koordynację ruchów.

BPU

Zajęcia przeznaczone dla osób, którym zależy na kształtowaniu i modelowaniu dolnych partii mięśniowych. Są to nieskomplikowane ćwiczenia, z dużą liczbą powtórzeń na takie grupy mięśniowe jak: brzuch, pośladki i uda. Na tych zajęciach pracujemy nad jędrnym ciałem oraz harmonijnym wyglądem mięśni. Zajęcia dla początkujących. (55 min.)

Body Shape

Trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia np. hantle, gumy, stepy lub bez niego. Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania. (55 min.)

Body Ball

Zajęcia z wykorzystaniem piłek o średnicy 65 i 75 cm, niezwykle bezpieczne, skutecznie wyszczuplające, modelujące i rozciągające całe ciało. Głównym celem zajęć jest wzmocnienie mięsni posturalnych, które są odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała, a także wzmocnienie mięśni brzucha, pośladków i ud. (55 min.)

Step & Shape

Proste zajęcia wzmacniające całe ciało w kombinacji kroków podstawowych na stepie. Zajęcia kształtujące i modelujące sylwetkę. Doskonały spalacz tłuszczu. (55 min.)

Pilates

Nieaerobikowy system ćwiczeń wzmacniających całe ciało, w szczególności głębokie partie mięśni, tzw. „ core stability”. Niezwykle efektywne ćwiczenia inspirowane jogą, baletem oraz ćwiczeniami siłowymi. Ich istotą jest spinanie, rozluźnianie i rozciąganie mięśni (streching). Ćwiczenia wykonywane są przy spokojnej muzyce, która wprowadza w dobry nastrój i pozwala pozbyć się napięć mięśniowych. Dzięki precyzyjnym i spokojnym ruchom można wysmuklić sylwetkę, rozciągnąć mięśnie oraz wzmocnić brzuch. Ponadto poprawia się równowaga i świadomość ciała. (55 min.)

Pump

Trening łączący elementy treningu oporowego z treningiem aerobowym. Jego celem jest wzmocnienie i kształtowanie większości grup mięśniowych oraz spalanie tkanki tłuszczowej i poprawa wydolności organizmu. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na indywidualizację treningu. Trening dla każdego, bez względu na płeć, wiek oraz poziom sprawności fizycznej. (55 min.)

Trening Funkcjonalny - (in. prozdrowotny)

Redukuje tkankę tłuszczowa, poprawia wytrzymałość mięśni, stabilizuje stawy przez co zmniejsza ryzyko wystąpienia kontuzji podczas ćwiczeń jak i codziennych obowiązków. Ma wpływ
na poprawę postawy ciała i poprawę kondycji ruchowej, zwiększa wydolność organizmu. Brak przeciwskazań -dla każdego.

Cross-Power

Zajęcia ogólnorozwojowe kształtujące sylwetkę  siłę, wytrzymałość ,szybkość, koordynacje ruchowa oraz zwinność, zręczność ,skoczność , gibkość np. pompki ,przysiady ,naskoki na step, skakanka. Zajęcia polegają
na: krótkiej rozgrzewce ,potem obwody stacyjne, ćwiczenia na brzuch i rozciąganie.

Aqua Aerobic

Aerobik, który wykorzystuje wspaniałe medium, jakim jest środowisko wodne. Doskonale odciąża stawy, kręgosłup, rozluźnia mięśnie, a jednocześnie poprawia krążenie i ujędrnia ciało. Ćwiczenia wykonywane są w specjalnych pasach wypornościowych oraz dodatkowych pływakach. Zajęcia niezwykle efektywne. Woda redukuje ciężar o 90%, pomaga wykonywaniu ćwiczeń, których efektem jest spalanie tłuszczu bez nadmiernego zmęczenia. Zajęcia polecamy wszystkim, a w szczególności osobom nie mogącym ćwiczyć na sali, po urazach, ze schorzeniami kręgosłupa, kolan, a także dla osób otyłych i kobiet w ciąży.

Zdrowy kręgosłup

To trening skoncentrowany na profilaktyce bólów kręgosłupa, uczeniu prawidłowej postawy ciała, wyrównywaniu napięć mięśniowych. Odciążenie kręgosłupa, jego stabilizacja oraz silne mięśnie grzbietu – to główne zalety zajeć. Na skutek często przyjmowanej pozycji siedziącej, narażamy kręgosłup na nadmierne napięcia i naprężenia. Ich następstwem są dokuczliwe bóle pleców. Specjalnie przygotowany zestaw ćwiczeń pozwala złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków i zapobiegać ich pogłębianiu. To znakomita przeciwwaga dla siedzącego trybu życia.

Zajęcia spokojne i umiarkowane, przeznaczone dla osób które chcą zapobiec dysfunkcjom kręgosłupa i dyskopatiom, bądź jeśli są po operacji albo epizodach bólowych i nie chcą doprowadzić do pogorszenia dolegliwości.

Power Stretching

Stretching jako forma fitenss powszechnie znana i uważana za nieciekawe, monotonne zajęcia? Na power stretch zmienisz zdanie. Świadoma praca na taśmach mięśniowych wraz z izometryczną oracą ich grup antagonistycznych sprawi, że w niewiarygodny sposób się zmęczsz, a sale opuścisz z uśmiechem na ustach.


Nowość

TBC: (Total Body Conclition)

Zajęcia o charakterze wytrzymałościowo - wzmacniające. Rozpoczynają się choreograficzną rozgrzewką po której następują ćwiczenia z wykorzystaniem piłek, hantli, gum i stepów. Ćwiczenia w pozycjach stojących, podpartych oraz pozycjach leżących. Zajęcia te charakteryzują się dużą ilością powtórzeń tych samych ćwiczeń, które są przeplatane elementami cardio. Trening kończy się około 10 minutowym stretchingiem. Odmiana zajęć, które zwiększają wydolność organizmu, przyspiesza spalanie tłuszczu, poprawia koordynację ruchową. Przeznaczone ćwiczenia dla osób średniozaawansowanych, w każdym wieku. W czasie jednych zajęć można spalić nawet 600 kalorii.

Slim-fit

Zajęcia aerobowe, proste układy taneczne, ksztaltujące wszystkie ważne grupy mięśniowe, oraz kombinajce ćwiczeń wzmacniających uda i  pośladki. Po 35 minutach ciągłego ruchu, przechodzimy do wzmacniania mięśni brzucha. Kończymy relaksem, przy nastrojowej muzyce, rozciągając wszystkie mięśnie. Zajęcia polecane dla osób chcących spalić zbędne kalorie, poprawić kondycje i wysmulić sylwetkę.

Zumba

Jest to mix tańca latino, afrikan dance, cha-cha, itp. Proste kroki taneczne, ułożone w kombinację kroków. Są to zajęcia aerobowe, dzięki którym spalamy zbędną tkankę tłuszczową, ćwiczymy koordynację i wysmuklamy całą sylwetkę. Zajęcia dla każdego, zwłaszcza dla osób lubiących taniec.

Brzuch pośladki uda

Zajęcia kształtujące i wzmacniające, nastawione na ćwiczenia dolnych partii ciała i mięśni brzucha. Zaczynamy krótką rozgrzewką, następnie przechodzimy do ćwiczeń wzmacniających, na koniec rozciągamy całe ciało. Zajęcia dla każdego, szczególnie polecane dla osób chcących wysmuklić brzuch-uda-pośladki.

Odchudzanie

indywidualny program dietetyczny (możliwość ułożenia 7- lub 3-dniowego jadłospisu, opartego na profesjonalnym programie komputerowym Dietetyk, również jadłospisy w chorobach).
Stała opieka (uniknięcie efektu jojo, redukcja cellulitu, trądziku, podkrążonych oczu).

Badanie składu ciała aparatem Bodystat 1500

Opiera się na naukowo potwierdzonych zasadach Analizy Bioelektrycznego Oporu.
Pełna analiza struktury ciała obejmuje: tłuszcz, beztłuszczową masę ciała (mięśnie, woda, kości) optymalny ciężar ciała i poziom zawartości wody w organizmie.
Niezależnie od masy ciała proporcje tłuszczu i tkanki beztłuszczowej muszą zawierać się w ustalonych normach.

W przeciwnym razie mogą nastąpić komplikacje zdrowotne związane ze zbyt dużą zawartością tłuszczu w organizmie (nadciśnienie, podwyższony poziom cholesterolu, choroby serca). Równie poważny jest problem zbyt małej zawartości tłuszczu w organizmie.

Dramatyczny wzrost w ostatnich latach anoreksji i bulimii oraz strachu przed otyłością wymaga zwrócenia większej uwagi na prawidłową strukturę ciała.

CO MIERZY BODYSTAT:
Tłuszcz
Tkankę beztłuszczową
Wodę
Ogólną masę ciała
Wskaźnik podstawowej i aktywnej przemiany materii
Wskaźnik masy ciała BMI
Wartość oporu
Badanie wykonywane jest w pozycji leżącej po uprzednim przygotowaniu

PRZYGOTOWANIE DO BADANIA BODYSTAT:
-nie wolno jeść 4-5 godzin przed wykonaniem testu
-zabrania się jakichkolwiek ćwiczeń na 12 godz. przed testem
-nie wolno spożywać alkoholu i kofeiny na 12godz. przed testem
Nie poleca się robienia testu kobietom w ciąży i osobom mający jakiekolwiek metalowe części w ciele
(stymulatory serca, protezy)

Badanie cholesterolu z rozbiciem na frakcje ( ogólny, HDL, LDL, Triglicerydy ) i cukru we krwi

Przeprowadzane za pomocą aparatu paskowego Z kropli krwi, bezboleśnie, wynik po 1 min., analiza wyniku bezpośrednio po pomiarze.

Badanie jest wykonywane NA CZCZO!

Lototypy fitness club

Dane kontaktowe

Godziny otwarcia

  • Pn.-Pt. - 7.00 - 22.30
  • Sob. Niedz. - 8.00 - 19.00
     

 

Havet Hotel Logo ekspert fitness logo Brubeck Body guard Nutrend Logo Sports Art Fitness logo Power Balance Polska Logo